Nurcanshn bizim de ilk 3 hafta böyle geçti eşimle nöbetleşe yemek yiyorduk, kolik bebek zannediyorduk . sütüm yetiyor sanıyormuşum meğer bebek açlıktan ağlıyormuş.Annemin ısrarıyla mama aldık verdik baktık meğer çocuğu açlıktan ağlatmışız. Şimdi 7 gibi huysuzlanmaya başlıyor anlıyorumki uykusu gelmiş ,en geç 9 da uyumaya başlıyor. . Bebekler 9 dan sonra uyumayınca strese giriyormuş . Uyku sinyallerini takip edip uyutmak gerekiyormuş , ağlama üst seviyede sinyal olarak geçiyor onu beklemeden uykuya geçirmek lazımmış yoksa daha zor uykuya geçer. Ben de bunu bir yerde okumuştum o gün düzenimizi kurduk çok şükür . Şuan 4.aya girdik uykumuz düzene 1 aydan sonra girdi . İlk ay çok ağlıyordu dediğim gibi hem açlıktan hem de zamanında uyutmamaktanmış .