Bebeğimin kırkı ciktiktan sonra hiç uyku düzenimiz olmadi gec yattı geç kalktı hep tabii 2 saate bir emzirdim hep. Artık 3 ay 8 günlük oldu. Ama hala uyku düzeni yok gece 3 te zorla uyutuyorum sabah 6da 8 de ve 11 de uyanıyor sonrasi yok. Öğlen belki bı yarım saat ama kucagimda olmak şartıyla besigine yatirirsam anında uyanıyor. Akşam 6 gibi tekrar bı yarım saat anca yine kucakta o kadar. Ne iş tutabiliyorum ne yemegi rahat yiyorum hicbiseyim tek değil. Bunları geçtim uykusu olmasına rağmen uyumuyor çok yoruldum artık çamaşır asarken kucağımda olmasindan bulaşık yıkamak için koşmaktan vs vs. Ben ne yapacağımı bilmiyorum bilen biri bana yol gosterebilir mi sabrım kalmadı artık