arasinannesiyim25 benim bebeğim şuan şuan 10 aylık ilk aylarda saat başı emzirdim hemen hemen 40 çıkana kadar ve sonra 2 saatte bir oldu ayına göre de değiştirdim saatleri. Şuan saat başı emmesi gerekiyor çünkü aç kalınca şekeri düşüyor ve uyandırmanızda zorlaşıyor buda sarılık olmasına sebeb oluyor. Ben 1 saat te bir zorla uyandırıyordum ona rağmen sarılık oldu bebeğim değeri çok değildi emdiği işin saat başı çabuk atlattı. Ayrıca bir göğsünü verdin ya 2. emmesine yine aynı göğsü ver sonra diğerine geç çünkü ilk emmesi sütün yağlı kısmı gelmiyormuş ve emmesine rağmen aç kalıyorlarmış. Oyüzden uyandı sağ göğsünü emdi uyudu, uyandı sağ göğsünü emdi Uyudu uyandı solu emdi uyudu uyandı tekrar solu emdi… Derken devam et 🤗🤗