arasinannesiyim25 gerekirse ayağını kaşıyarak uyandırın. Daha çok küçük kan şekeri düşerse açlıktan ağlamaz aksine daha çok uyur. Hele ki sarılığı varsa 2 saati geçirmeyin. Benim de kızım ilk günler dediğiniz gibi uyanmıyordu. Topuğunu biraz sert kaşıyınca uyanıyordu sadece. Çok zor zamanlardı 🙄 Ama bir kaç hafta sonra düzene girecek merak etmeyin, azcık sabır ❤️🙏