Honki_Ponki cevapları sırayla verecektim ama sizinkinin önceliği var diye hemen yazmak istedim. İmsaktan sonra biraz bile lekelenme olması adetin bitmediği anlamına gelir, bu sebeple her ne kadar niyetlenmiş olsa da orucu bozulmuş oluyor, adet olan kişilerin gününü oruçlu gibi geçirmesi uygun değildir, az da olsa birşeyler yiyip içsin ve tabi bunu evdeki diğer oruç tutanların görmeyeceği şekilde yaparsa ramazanın ruhuna daha uygun hareket etmiş olur, ramazan sonrasında da kazasını tutar 😊🌺