Merhaba hanımlar 😍sizlere bi sorum var. Oğlum 8.5 aylık👶🏻 Uzun süredir emekleme çabası var ama daha emeklemedi.. şuan bütün evi sürünerek geziyor 😁 komando gibi kendini kollarıyla çeke çeke gitmediği yer yok 😅 ama emeklemiyor tam anlamıyla. Ortalama ne zaman emekler var mı bi fikriniz? Yada ben emeklemeyi nasıl desteklerim acaba.. hep sürünmez herhalde değil mi😁 sizde nasıl oldu emekleme halleri ? Emeklemeden yürüdücüler pek yazmasın🤭🤭🤭 çünkü emeklemesini istiyorum yürümeden önce, vücut için faydalı olan öyle ilerlemesi çünkü 😍😍😍