Seval kesinlikle kullanın kanayan yara olan uçlarla emzirmek tam bir eziyetti resmen uykudan uyanmasın da emzirmim diye dua ediyordum tavsiye üzerine aldım bebek direk temas etmediği için acısı hafifliyor. Bence alın ve deneyin acı oluyor ama direk göğsü memesi gibi değil bebek direk emmediği için biraz daha yaralar toparlamış oluyor. Tavsiye ederim ben emzirmeye yeniden uçla alıştım yine ağlaya zırlaya emzirdim ama herşey onlar için değer diyip sıktım dişimi hala yaralarım devam ediyor hala acıyor ama sanırım uçla emzirmeyi hiç bırakamayacağım.