Seval benimde yaralarım 2 ayda zor iyileşti, ilk zamanlar sağıp veriyordum sonra doktorum silikon uçlada olsa emzir dedi, 4 aylık oldu hala silikon ucla emziriyorum, silikon uç ilk zamanlar yara için iyi oluyor fakat bıraktırması zor oldu, ben bıraktıramadım😁