aaaa
Benim oğlumda 1 ay erken doğdu şuan 2 aylık ama 1 aylık aslında ben emziriyorum ekstra hipp kullanıyorum gaz ve kabızlık yapmıyo memnunum günde 1,2 kere30 cc veriyorum çok değil ama burda bi kaç arkadaş kilo yapmıyor demiş hipp için sadece mama kullanmadığım için bilmiyorum kilo yapıyormu yapmıyormu ama geçen farklı bi doktora gittik humana kullan hipp in tadı çok tatlı hemde çok pahalı dedi bilmiyorum bende ama değiştirmem sanırım zaten küçük bi kutu 1 ay gidiyor senin bebeğin kaç hafta kaç kilo doğdu peki canım