Gizemcetinbag
Benimki küveze girmedi canım belki girseydik bizde çok verirdik biz 2,880 doğduk küsüratla 2,770 düştü 1 hafta sonra çok kilo da vermedi çok şiş bi bebek doğmadığı için şişi çok inmedi hastanedende ertesi gün çıkmıştık belki onun etkiside olmuş olabilir ama maşallah çok iyi benimkide öyle olur sanırım 55 günlükken ☺️