Yamannnn alışana kadar konuşmaktan başka çare yok,zamanla ufaklik büyüdükçe biseyler paylaştıkça dahada düzelecek.oglum 18 aylikti kizim dogdugunda.Benim icin 2 kat zordu cunku oglumda daha cok küçüktü.Herseferinde onu cok sevdiğimi dile getirdim,zaman geçirmeye çalıştım kendimce.simdi birlikte oynuyorlar, bazen kavga ediyorlar ama asla eskisi gibi değil.Hala bile arada kardeşine karışıyor uyarıyorum, konuşuyorum.