Aybarss03 bende bu e devletten sed yardımı diye dört kere başvuru yaptım hepsi red oluyodu dün oturduğum yerdeki sosyal dayanışma vakfı na gittim niye hep red alıyorum dedim eve üç kişi görünüyomus biz dört kişiyiz şartlarımız bunlar dedim eksikleri düzeltti kadin eve memur gelcek dedi burada aile yardımı ve eğitim yardımı na başvurdum