Neslihan-55 inanmiyosaniz ben ankara mamak sosyal hizmetler den aldım sorabilirsiniz direk gittim hiç biyere başvuru yapmadan sed çocuk yardımı için geldim dedim eşin calisiyomu dedi çalisiyo ama farklı durumlarimiz var dedim içeri görüşme ye aldılar biz çok zor durumdayiz yetistiremiyoruz ev kira faln filan şuraya borcum var anlattim 20 aylık çocuğum var 20 aydir baskalarindan aldiklarimla büyütüyorum dedim sonra bazi evraklar istedi kimlik fotokopisi kira kontratı varsa borç belgesi işkur kayıt belgesi hemen hazirlayip götürdüm eve memur gelcek dedi bi kadın geldi eve hic bakmadi ayni sorulari sordu heyetle görüşüp karar vercez ama yatar sizinki de di mart 15 de iki çocuğuma 6,710 üç aylık toplu para yatti