Essila Sarelinagis inannin soba daha pahalı doğal gaz daha ucuz . Bu kış sadece kömür ve oduna 8 bine yakın para gitti . Tüp 300 lira . Yani buna oranla doğal gaz hem rahatlık hem pisliği yok hemde komure oranla uygun .