GiybetReis Hiç açılan konu görmedim de bilgi vereyim dedim. Artık soguk suyla mı yıkanırız , kalorifeleri tümden kapar mıyız.. önleminizi alın dedim
Deross GiybetReis 🤣🤣🤣🤣neden öyle diyorsun soğuk vücuda iyi geliyor sağlıklı olalım diye yapıyor hükümetimiz 🙈hep bizi düşündüğünden
SeninAnnenBirMelektiYavrm GiybetReis biz merkezi sistem kömürle ısınıyoruz. Gecen sene 3 bine bir senelik kömür alırken suan bir senelik kömür 15 bin. Seneye 20 bin olur. Bu sene inşallah dogalgaza gecicez. Yani %35 üzmedi beni☺️
SeninAnnenBirMelektiYavrm GiybetReis ayrica ocağa tüp aliyoruz 300 tl falandı sanırım ve şofbenle yikaniyoruz
hurremsultann GiybetReis bence hiç yaz gelmiş gibi davranmayıp her ay fatura parasını köşeye atalım çünkü seneye daha beter faturalar gelecek 🙄
GiybetReis Sarelinagis hurremsultann cok dogru. Tabi bu haneleri etkilemeyecek sadece. İş yerlerinin faturasına da geldiği için üretici firmalar ürünlerine zam yapacak. Yani marketlerde de görürüz bu zam mı
Sarelinagis GiybetReis Bu gidişle insanlar sobaya bile dönemeyecek kömür bile bir dünya arttı kaşıkla verip kepçeyle alıyorlar artık birde hâla zamları savunan insanlarımız var
Essila Sarelinagis inannin soba daha pahalı doğal gaz daha ucuz . Bu kış sadece kömür ve oduna 8 bine yakın para gitti . Tüp 300 lira . Yani buna oranla doğal gaz hem rahatlık hem pisliği yok hemde komure oranla uygun .
hurremsultann GiybetReis ne zaman görmedik ki marketler de zaten 1 ad kıvırcık 15 lira olmuş yazıklar olsun bu ülkeyi bu hale getirenlere
Sarelinagis GiybetReis Sonumuz hayır olsun inşallah pazarda bir kıvırcık marul 20 TL imiş dün diğer ürünleri düşünmek istemiyorum