Kubranunogluuu valla hiç te gaz yapmadı bebege ozmanlar benim kızım şimdi 22 aylık oldu gazı zaten her yedigimiz yapıyor kimse bunu bilmiyor eger bebek gazlıysa zaten gaz her seyi yesende oluyor mesel ben kola bile içtim iki aylık olunca dayanamadım bana dedileriki yeşillik ye eee yeşillik hem süt yapıyor hem gaz yapıyor büyüklerde bile yeşillik yiyince gaz oluyor sonuçta bebek napmasın yani bunun bulgurla yeşillikle hiç alakası yok bence bebek gazlıysa bu zaten olucak ne yersek