Masalingonunannesi ishalse diştendir ama 3 gün sürer genelde daha uzun sürüyorsa bir sorun olabilir. Aç olduğunu gün içinde anlarsınız sadece gece yapıyorsa belki sütünüz tam dolmuyordur. Yani bunu bilemem. Kilo alımı da çok az. Sanırım siz 4. Ay atağının zirve yaptığı zamandasınız. Bizimki de bu kadar kötü geçti. Mama istemiyor, uyumuyor, saat başı uyanıyor, durduk yere ağlıyor, sürekli mız mız, hiçbir şekilde mutlu olmuyordu.