MSM58- Kızlar geceden beri ağlıyor avuç içleri ve baş kisminda hafif ateş var. Kaç gün sürer bu durum ne rahatlatır yavrumu
lunamilaa MSM58- tetagille felan hiç uğraşmayın. Direk calpol verin yada pedifen. Ateş, huzursuzluk durumlarında 6 saatte bir arayla dönüşümlü kullanıyoruz
incitanesii MSM58- ben tetagil kullanıyorum gece uyanıp ağladığında diş ağrısından ağzına döktüm dün akşam anında kesti ağrıyı ve uykuya daldı. 2 saatte bir kullanılması gerekiyor en erken günde 6 tane sınırı var. Araştırmama göre doğal diye biliyorum. Ateş için calpol verin bi eğer düşmez yükselirse duş aldırın. Bşz dişte ateş yaşamadık şükür
Nursena0606 MSM58- ateş vücutta varsa calpol verilebilir. Onun dışında tetagil verebilirsiniz. Oğlum 3 buçuk aylıkken çıkardı diş ve onu kullandım. Şuan üst dişler geliyor yine onu kullanıyorum. Dolaba suyun içinde tüm Havuç koyun soğuyunca eline verin kemirsin. Dün yaptım ve gerçekten oyaladı çocuk Bi kendine geldi.
DerinMavii MSM58- kaç aylık ki calpolden korkmayın bence bende vermedim ve sonuç hastanelik olduk yapmayın yani
Zelihaggl MSM58- önce üstünden fazlalıkları atın tişört çorap esortman vs gibi daha sonra soğuk kompres yapabilirsiniz koltuk altlarına bacak aralarına yada ayak kısımlarına iyi gelicektir veya ılık bı suyla duş aldırıp bol bol sıvı verin
MSM58- DerinMavii 5+21 günlük hiç vermedim şimdiye kadar biraz çekimserim ondan ama çok zorlarsa veririm mutlaka teşekür ederim
Selinn22 Diş granülü diye bişey varmış toz halinde arkadaşım ondan almıştı iyi geldi ama doğal olarak bize doktorumuz zaytin yağına karanfili ezip koy beklet buzdolabında 1 akşam ve sonra sür dedi şimdi onu yapıcam bende
MSM58- Selinn22 bende yaptım onu gece bekliyorum biraz özünü versin sürücem zor bir süreç Rabbim yardımcıları olsun evlatlarimizin 😓
DerinMavii MSM58- ohoo bicbisey olmaz ben iki aylıkken de veriyordum asilardan sonra şuan tatlı kasigiyla önerdi geçen doktorumuz bur tatlı kaşığı verebilirsiniz
MSM58- DerinMavii çok ilaç yanlısı değilim ya doğal bir süreç diye ama çokta zorlanırsa yavrum mecbur vericem
kirmizibasliklikiz_ MSM58- ilactan korkmayin calpol sadece cocugun agrisini azaltacak aci cekmesin yavrucak. 7 24 ilac vermeyin tabi ama atesi agrisi oldugunda da vermemezlik yapmayin bence
Yclcnbz Biz de aynı durumdayız. Dentinox diş jeli önerdi doktorumuz daha yeni yeni kullanıyoruz. Calpol verdim bir kere, işe yarıyor baya. Üst dişler çıkacak çok zorluyor 😔
Masalingonunannesi Nursena0606 eczaci bqna 6 aydan once kullanilmqz dedi kac aylikken basladiniz kulalnmaya
Nursena0606 Masalingonunannesi valla canım oğlum 3 ay 15 günlükken çıkardı dişini ben de kullandım. Şuan 6 ay 3 günlük ve 1 haftadır ara ara yine kullanıyorum.
Masalingonunannesi Nursena0606 benim kizim 2 sonra 5 ay olacak qsiri huysuz surekli agzina biseyler qlmak istiyor isirmaya calisiyor gece saat basi kalkip emmek istiyor ve cogu zaman emmesinin ardindan kaka yapiyor dis belritisimi yoksa doymuyor mu ki anlayamadim siz tecrübelisiniz dis konusunda sizce dişten dolayimi. Birde 7 martta 6.850 kg dı 23 martta tekrar tarttirdim 6.900 olmus 50 gr almis o kadar gun normalmi pzt kontrolumuz var bilemedim ya
Ozge5555 MSM58- ayni durumdayiz calpol verdim bide pamuk isladim anlina koydum ellerine ıslak pamuk verdim cok iyi oldu