Gryffindor merhaba lütfen yanlış anlamayın sorgulamak amaçlı yazmıyorum ilerde nasıl bir planınız var onu öğrenmek istiyorum. Faiz haramdır bu kesin. Çalışıyor musunuz? Çalışıyorsanız bir ihtimal emekli olup maaş alma ihtimaliniz vardır, eğer çalışmıyorsanız sadece eşiniz emekli maaşı alacaktır büyük ihtimalle, anne babalardan kalan bir şey var mı onu da bilmiyorum, ne kadar yaşayacağımızın garantisi yok ona da okey. Ben şu senaryoyu merak ediyorum; eşiniz ve siz Allah uzun ömür versin 70 yaşını gördünüz ve elinizde bir emekli maaşı var sadece evde almamışsınız bu durumda ne yapmayı planlıyorsunuz? Bu kadar ileriyi düşünüyor musunuz? Yoksa nasip kısmet o zamanları bir görelim Allah yardım eder elbet mi diyorsunuz? Ben geleceğimden çok endişeliyim malum ekonomik düzen, yaşlılığımı da düşünüyorum nasıl bir yol izleyeceğim?