Beyzaelifsevde bir süre öyle devam edecek. Ben bebeğimi omzumda taşımaktan belim ayrılacak gibi hissediyordum. Ayakta bişeyler atıştırıyodum artık. Bıraktığımda uyanıp agladığı için mecburen kucagımdan indirmiyordum ki o uyusun diye. 3 aylık olunca yoluna giriyor.