Beyzaelifsevde 50 günlük bebeğim öğlen 3 ten beri uyumuyor sürekli memede. Emerken uyuyor koyuyorum geri uyanıyor kafayı yiyeceğim. Kakasını yaptı, geğirmisti de neden uyumuyor ya neden napmam gerekk
Deletedmom_61 Beyzaelifsevde kuzum seni istiyor 40 ini geçmiş ama hala çok küçük gazı vardır ağzından cikartsana karnında oluyor kafasinin yanına atletini falan koymaya çalış mutlaka kimyon iç biliyorsundur zaten damla kullanıyor musun biraz dinlenmek için neler çekiyorsun demi bizde geçtik o dönemlerden gecicek inşallah
Seda23Yusuf Beyzaelifsevde oğlum da öyleydi malesef yatağına koyardım uyandırdı seni istiyor kökünü istiyo az sabır o daha küçücük annesi senden başka güvencesi yok şuan
Tugce Beyzaelifsevde o duruma uyumuyor denmiyor maalesef. Ben de aylar sonra kabullenmiştim. O uyuyor da sizi dinlendirmiyor. Bebeğiniz uykusunu alıyor ve sizden ayrılmak da istemiyor. Tüm mesele bu
Beyzaelifsevde minnosanne0 kucağımda yatıyor heo öyle emziriyorum genzine kaçmaması için başını hafif eğimli yapıyorum çok kaçırıyor genzine
Beyzaelifsevde Deletedmom_61 valla atletimi koydum yanına. 2 tane damla var gaz için iciriyorum da. Acaba doymuyor mu diyeceg ama emiyor da ne bileyim anlamadım gitti valla. Ve yeni başladı bu bikac gündür bugün Max. Derece öğlen 3 ten beri uykusuz napicagimi şaşırdım.
Deletedmom_61 Beyzaelifsevde atakta olabilir hesapla bakalım kuzum inşallah bugünlük tür yarına falan düzelir
incim_06 Beyzaelifsevde Önce bı duş aldirin sonra YouTube dan Kolik bebek için beyaz gurultu ve bu uygulamadaki pış pış sesiyle uyutuyor bende bı deneyin isterseniz..
Seda23Yusuf Beyzaelifsevde cogu zaman kucağımda uyudu ilerki zaman larda yatarak yanımda emzirdim yanımda yatirdim zaten 4.5aylik olunca düzene giriyo canım
Temmuz2021 Beyzaelifsevde bir süre öyle devam edecek. Ben bebeğimi omzumda taşımaktan belim ayrılacak gibi hissediyordum. Ayakta bişeyler atıştırıyodum artık. Bıraktığımda uyanıp agladığı için mecburen kucagımdan indirmiyordum ki o uyusun diye. 3 aylık olunca yoluna giriyor.
Tasarimci-anne1 Memede uyuduktan sonra yatağına bırakırken hızlı bi şekilde yarım kundak yapmayı dene bence 🤗
Tugce Beyzaelifsevde memede uyku böyledir. Saatlerce uyumuş gibi kalkarlar. İleriki aylarda sen de göreceksin. Bebeğimi yatağında uyuttuysam 1-2 saat uyur ama memede uyuyakaldıysa karnı doyduğu an dipçik gibi ayaklanır uyku orada biter 8 aylık şu an.