miniksavasciveannesi ben doktorun soyledıgını dıyeyım . Oldugu gunden sonra besıncı gun yıka sonra da gunluk on dk ılık suda oturt dedı doktor . Banyomuzu bugun yaptık . Sadece ılk gun dort bes saat arayla agrı kesıcı verdım sınra agrı hafıflıyor . Sabah ve aksam verdım ıkı gun daha ılacı kestık . Banyo yapınca da kremı kestık doktor onerısıyle yavas yavas duzelıyor bez bebegı oldugu ıcın duzelme daha ıyı .