miniksavasciveannesi Ne kadar küçük o kadar çabuk iyileşen bir operasyon. Bizim doktorumuz çok temas etmesin bezi, canı acımasın diye (4 aylıkken olduk) ilk günlerde karton bardak koymuştu. İlk o koymuş biz de alıp kesip koyduk. Karton bardağın ağız kısmını iki üç parmak genişliğinde kesip koyup bezini bağlamıştık. Bol bol krem sürüp. Oturma banyosu önerdi o da dikişi düşsün diye ama gerek kalmadı kendi kendine ikinci üçüncü gün düştü. Calpol ve krem vermişti. En güzeli idrarı 😅 o en doğru ilaç. Sadece ilk çiş anında biraz huzursuz oldu. Bir daha eski düzende uyudu, uyandı. Sonrasında bol bol pipi masajı. Yapışmaması için.