Nazlican Hsjsndjx Maşallah yarıyor demek sütünüz ne mutlu İnşallah düzelir ya Göz değmiştir huy değiştiriyordur ya da sallanmaya fazla alışmıştır Artık yavas yavas anlıyorlar çünkü bazı seyleri
Nazlican Hsjsndjx Yok çok şükür biz yaşamadık öyle bir şey şimdiye kadar O yüzden kolik hakkında yorum yapamadım
Kustuyu95 Hsjsndjx ağlamasına bi sebeb vardir mutlaka gecen bi arkadaşla sohbet etmiştim durmadan sabaha kadar ağladığını ve kucağımda salladığını bilirim demisti çocuğun meğersem kulağında enfeksiyon varmis o yüzden durmuyomus cok sonradan öğrendik demişti herşey olabilir makat çatlağı ağız yarası gaz veya doymuyo olabilir bi kıyafet etiketi bile bebekleri rahatsiz edip ağlamalarına sebebiyet verebiliyo umarım tez zamanda sebebini bulursunuz
Hsjsndjx Kustuyu95 makat çatlagına baktılar bi problem yok dedi doktor ama enfeksiyona bakmadık bi doktora götürmelimiyim
Haffuse Biz yeni sab simplex e baslafik, bu damla iyi geldi eger denemediysen, bi dene bu damlayi… Duzensiz besliyorsan, o da cok hem mide hem bagirsak huzursuzlugu yapabilir… Atak haftasi olabilir mi?…
umrn_oguzhn Hsjsndjx aynı sorundan dolayı dün hasatneye gittim kan aldılar ulturason röntgen istediler çok gazı var deyip bi damla verdiler bebeğine çok çok masaj yap eğer bir sıkıntısı yok ise büyük ihtimalle gazı vardır benim bebeğimde 3 ay 29 günlük bitti sanmıştım gazını ama 2 gündür tekrar başladı.
Minikmucizemiz1301 Merhaba benin bebeğim de 2 ay 19 gunluk kolik bi bebek ayni durum bizde de başladı 2 gündür kucakta sallanarak gezerek uyumak istiyo hatta mamasını bile o şekilde yemek istiyor sanırım buda değişik bi atak hic bir anlam veremiyorum bu durumuna 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Minikmucizemiz1301 Hsjsndjx aynen tek başına bakmak yardim eden birilerinin olmaması da ayrıca yıpratıcı oluyor malesef birde kucakta mayıştiktan sonra yan yatırmayı denemenizi tavsiye ederim tabi yüzü kapanmayacak sekilde yastıklarla destekleyerek o şekilde sırtına hafif hafif dokunuşlarla pış pış yapmayı deneyin bende bazen işe yarıyor hatta bazen gün içinde 2 saat uyuduğu oluyor inanılmaz şaşırıyorum yeni nesil bebekleri nedendir bilinmez ama cok cok farklı olduğu söyleniyo çevremde 🤦🏻♀️🤣 geçecek inşallah
Haffuse Hsjsndjx goggle a yaz atak hesaplama diye, otomatik hesaplayan siteler var., Ve tabii 1 hafta once ya da sinra da olabilir🤗
Esraaksu Hsjsndjx merhaba Rabbım yardımcınız olsun. Çişini yaparken acıyor olabılırmı belkıde o yüzden aglıyor cevremde cok rastladım söylemk istedim. Birde alerji yedıklerınız sütle gectıgı ıcın bnm bebegmde öyleydı süt ürünlerını kestık aglamalar sustu.