Merhaba anneler size danışmam lazım bebegim 3 ay 8 günlük gece uykuları bi nebze oldu düzeldi kolik bibebekti zaten yavaş düzeldi gibi oldu ama daha kötü oldu sanki gündüzleri durmuyo ve aglıyo sakinleştiremiyorum malesef saatlerce sallamam gerekiyo uyuması için ne yapmam gerekiyo yardımcı olır musunuz bilmiyorum çok yoruluyorum