UmayGmz benim oğlanında kafası küçüktü hoş biz daha 10 aylığız ama bu ay yakalamış olması gereken değeri. Doktor her ay şunu yapıyor mu yapamıyor mu diye soruyordu eğer nörolojik olarak bir problem yoksa kafa küçüklüğü genetik olabilir diyordu ☺️ Eğer bebiş 6 ay ile uyumlu hareketlere sahipse bence çok endişenme ☺️