UmayGmz Kızım 6 ay 17 günlük doktor baş çevresi küçük dedi geçen ayda başka doktora gittiğimizde küçük ama sizin kafalarınız da minyon dedi korkmalı mıyım ?
Nazlican UmayGmz Boyu kilosu ile orantılı olmuyor mu baş çevresi Bende bu konudan anlamıyorum Hastaneye götüremedim henüz sağlık ocağında ki hemşirenin de bir şeyden haberi yok 😣
Klymeneninatlasi UmayGmz benim oğlanında kafası küçüktü hoş biz daha 10 aylığız ama bu ay yakalamış olması gereken değeri. Doktor her ay şunu yapıyor mu yapamıyor mu diye soruyordu eğer nörolojik olarak bir problem yoksa kafa küçüklüğü genetik olabilir diyordu ☺️ Eğer bebiş 6 ay ile uyumlu hareketlere sahipse bence çok endişenme ☺️
Kahraman4545 UmayGmz 6 aylık bizimde boy falan iyi de bas özel doktorumuz küçük dedi sağlık ocağına da gittik o bisey demedi
Dondurmalikahve UmayGmz normal o zaman doktorunuz bilgi vermedi mi? Google ile uyuşmak zorunda değil canım, düzenli büyüyor mu, gelişimi normal mi doğduğunda kaç cm idi, genetik mi bunlara bakıcaksınız.
UmayGmz Dondurmalikahve ya biz kendi doktorumuza gelemedik eşimin ailesinin yanına geldik dönüşümüzde 3 hafta sonra eltimin doktoruna gittim kızımı takip eden doktor değildi zaten geçen ay da kaç cmdi hatırlamıyorum
Dondurmalikahve UmayGmz Canınızı sıkmayın oğlumunda 6. ayında 40 41 cm mi neydi. Dediğim gibi önemli olan yukarıdaki saydıklarım. Gereken bilgiyi doktorunuz verecektir ama şimdiden google amcaya bakıp canınızı sıkmayın 😊