Mirayslck herkesin yaşam tarzı bakış açısı geçim durumu vs vs bir çok sebebe göre göreceli bir konu kişiden kişiye değişir bu yüzden. Ben de 5 çocuk isterdim hep bekarken eşimle sevgiliydik aşırı seviyordum hala da çok seviyorum. İkinci bebeğimize hamileyim. Sezaryen olduğum için 3 den sonrasına cesaretim yok riske atamam. Eşim çok yardımcı olur geldiğinde o bakar bebeğimize. Eğer 3. yü de isterse ve bakabilecek durumumuz olursa ben eşimle varım 🥰