Evlenmeden önce hep 3 çocuğum olsun diye düşünürdüm .2 kız 1 erkek . Evlendim şimdi bir kızım var bin şükür . Bir tane daha büyütsem şükrederim diyorum ama bir yandan da kalabalık aileleri seviyorum. 3 çocuğu da hem maddi hem manevi anlamda büyütmek çok zor .2 tane olunca geleceklerini de sağlamak daha kolay olur . Tabi zaman neler gösterir bilemeyiz 😊