Payidar benim oğlumda 2 ay 10 günlük bizim hemşiremiz 3 aya kaldır emzir dedi ama ne yalan hiç kaldırmıyorum kendi acikinca uyaniyo en fazla 4 saat suruyo gelisimide iyi belli bi zamandan sonra onlar için aliskanlikta oluyo bence hiç keyfini bozma uykuyada ihtiyaçları var sonucta