@Payidar eyll_544 bende ilk bebeğimi sarılık olur iri bebek diye sık sık emzirmeye kaldırıp uyku düzenini altüst etmiştim ve yavrum 2 yaşına kadar her gece 45 dk 1 saatte bir kalkıp beni emiyor tekrar yatıyordu 🤦🏼♀️ ikinci bebeğimde bu hataya düşmedim, baktım gelişimi normal ve bir rahatsızlığı yok, bende kaldırmadım, 3 aylık, doğduğu günden beri geceleri kesintisiz 5-6 saat uyuyor, o da mutlu, bende ☺️