Deletedmom_72 Suradevelioglu Bi sorun olmaz ama bidaha yapmayın ben yumuşatıcı bile kullanmadım o aylarda
Fatma69 Suradevelioglu ben onu parfüm niyetine kullanıyorum kokusu çok hos ve uzun kalıyor diye agır gelmiş olabilir
Talyaninannesi Bence hiç bir şekilde bir daha kullanma derim bebeklere çok zararlı benim ebem çok kızmıştı baş hemşiremde kullanmıştı annem yanımda bikaç kez bebeğim var odada boğulur diye kızdılar anneme hemen cam açtırmışlardı o derece zararlı demekkiyse🤷🏻♀️