Kizlar bebeğime Dalin Bebek kolonyası aldım kiyafetlerine sıkarım mis gibi koksun diye . Biraz önce yelegine sıktım çok az nefes alamadı bir anda hemen çıkardım yeleği balkona çıkardım. Bir zararı olur mu sizce valla içime kurt düştü. Çok kızıyorum kendime böyle her boka heves ediyorum diye ya . Şimdide uykusu geldi uyudu uyutmaya da korktum ama uyudu malesef .