Gizem9565 Cennetkokulu neden şüphe edip götürdünüz peki bşde nasıl muayene ediyor doktorlar brnim bebegim 11 aylık olacak parktaki cocuklara pek ilgili değil 😔
Cennetkokulu Gizem9565 cocuklarla ilgili olmadığı bu tek başına otizm belirtisi olamaz. Bir kaç belirti varsa ,kanat çırpma, isme bakmama,göz teması kurmama,oyuncaklarıyla amacına uygun oynamama bunlar ve fazlası varsa o zaman doktora görünmek en sağlıklısı
Cennetkokulu Deletedmom0099 1500 aylık mı? Doktor bize ücretlerinin fazla olduğunu söyledi ve bu süreçin uzun süreceğini söyledi. Ama bize 2 yıl sonra o raporun kalkacağını ve karşısına çıkmayacağını söyledi. Eger cikacaksa neden oyle bir şey söylesin ki ? Çok karışık kafam 😊
Deletedmom0099 Cennetkokulu evet aylık 1500 biz 6-7 ay gidicez 2 yıla gerek yok gibi duruyor şuanlık ama gerekirse 2 yılda giderim tabi ki siz bilirsiniz ben 15 gün bu konuyu araştırdım tavsiyeydi sadece
Cennetkokulu Deletedmom0099 teşekkür ederim bende bir araştırayım birkaç bilir kişiye sorayım ona göre hareket ederim . 1500 ise bende veririm rehabilitasyon merkezi dimi gittiğiniz yer
Deletedmom0099 Cennetkokulu mutlaka araştırın, net otizm tanısı konsa alın ne kaybedersiniz derdim çünkü zaten ömür boyu onunla yaşayacaktı ama tanı kalkma durumlarında almayın dedi bana herkes. mutlaka karşısına çıkar, hergün de yasalar değişiyor zaten. çoğu yer 1500 lira, zaten devletten aldıkları para da bu kadarmıs kurumun sahibi öyle söyledi evet özel eğitim ve rehabilitasyon merkezi 😊
Cennetkokulu Deletedmom0099 Peki araştıracağım teşekkür ederim sizin bebeğiniz kaç aylık ne kadar zamandır gidiyor bi gelişme oldumu ?
Deletedmom0099 Cennetkokulu 18 aylık teşhis kondu. ekran vardı bizde onu kestim, 1 aydır da eğitime gidiyor faydası olduğunu düşünüyorum kesinlikle up uzun bir postum var profilimden bakabilirsiniz otizm değil mercan kazandı başlığı
kaansmom Cennetkokulu teşekkürler sadece kafama takılan kanat çırpması oluyor konuşulanıda anlıyor algısı çok açık ismine dönüp bakar en ince sese koşar gelir bilemedim uygun bir zamanda götürmek istiyorum yinede çocuk doktorumu ilgileniyor acaba hangi bölüme gitmeliyim
Cennetkokulu kaansmom Çocuk ve ergen ruh sağlığı diye geçiyor bölümün adı,182 veya hmrsden randevu bakabilirsiniz.Yada özel bir hastaneden de bakabilirsiniz 😊
Takashayaz kaansmom heycanlandigi için yapıyordur bence başka bir belirti yoksa endişelenmeyin. Benim oğlum da yapıyordu yaptığı an dikkatini başka yöne dagita dagita unuttu deneyin isterseniz
Cennetkokulu Deletedmom0099 ekran bizdede vardı bende kestim . Bizde 18 aylıktan bu yana şüpheleniyoduk ama doktor bekleyelim demişti . Tamam inceleyeceğim teşekkür ederim 😊🌹
NANANA Cennetkokulu tabiki konuşmalar basladı egitimlerimiz çok iyi deneyimli hocalarla devam etdiginden ve beslenme şeklimiz çok iyi
Cennetkokulu NANANA Beslenme olarak bir sıkıntı yaşadınızmı ? Bizim beslenmede bir problem yok. Siz diyet falanmı uyguluyorsunuz? Birde nerede yaşıyorsunuz
NANANA Cennetkokulu beslenemede sıklntı digil otizm bagırsak kaynaklı oldugunda metobolizma uzmanıyla calışılmalı. Hayatından gluten kazein gibi gereksiz besinler cikmalı