Cennetkokulu Merhaba hanımlar bilgilendirmek ve bilgi edinmek için üye oldum forma..otizm belirtilerinden dolayı rapor alacağız,eğitim alacak kızım .Varmı bu raporu alıp eğitim alanlar ?
mirayybebek Cennetkokulu kesin tanı koydularmı otizim dedilermi? Yoksa belirtilerimi var dediler kaç yaşında birde
Arencik Cennetkokulu merhaba göz teması isme bakma komut alma var mı belirtileriniz çok sıkıntılı gelmedi de sormak istedim.
Cennetkokulu Sinemisssss Cümle kuramama,kelime sayısı az olması,komutların bazılarını yerine getirememe,yaşıtlarıyla oynamama bizdeki belirtiler bunlar
kaansmom Cennetkokulu yani oğlum 27 aylık cümle kurmuyor konuşma olarak gerideyiz bunlara bakarak mı otizm denildi
Birkizbiroglan Cennetkokulu kaç kelimesi var ? Uyaran eksikliği de olabilir mi? Hangi komutları almio?
meleginannesiyim Cennetkokulu merhaba gecmis olsun peki 3-4 aylıkken nasıldı sizi izliyor gülüyoe takip ediyor tepki veriyor muydu bizimki televizyon a cok dikkat ediyor bende bazen endişe ediyorum
Cennetkokulu kaansmom sadece cümle kurmuyor diye otizm denilemez tabiki .Başka belirtileride olması lazım. Mesela seslenince size bakıyor mu? Göz teması varmı? Oyuncaklarıyla amacına uygun oynuyor mu? Arkadaş la oynamayı biliyormu? Komutları yerine getiriyormu?
kaansmom Cennetkokulu evet onlarda bir sokıntı yok ama bizde kanat çırpma var heyecanlandığında birşey istediğinde
Cennetkokulu kaansmom yani ben yanlış yönlendirmek istemem asla. Eğer içinizde bir şüphe varsa mutlaka bi doktorla görüşün. O zaten sorduğu sorularla hemen anlayacaktır
Cennetkokulu Birkizbiroglan 10 u geçmez kelimeleri. Mesela örnek vereyim ışığı aç dediğim de gidip açıyor ,ama masanın üstünden kalemi bana getir dediğimde getirmiyor anlamıyor..zaten ağır bir otizm belirtileri yok biraz eğitimle düzelebileceğini söyledi doktor
Deletedmom0099 Cennetkokulu özel eğitime gidiyoruz ama rapor cıkarttırmadım başta silik otizm demişlerdi, şuan öğretmenleri otizm olamaz uyaran eksikliği var dediler 😊
Cennetkokulu Deletedmom0099 Ben almak istiyorum kızım için en iyisi bu olduğunu düşünüyorum sonra ilerde pisman olmamak için. Rapor da arastirdim doktora sordum 2 yıllık oluyormuş 2 yıl sonra kendiliğinden siliniyormuş ve ilerde karşısına cıkmıyormuş . Dışarıdan bakınca benim kızda asla otizm denilemez aklı herşeyi kesiyor ama işte doktor bişeylerin eksik olduğunu ve eğitim alsa daha iyi olcağını söyledi 😊
kaansmom Cennetkokulu teşekkürler sadece kafama takılan kanat çırpması oluyor konuşulanıda anlıyor algısı çok açık ismine dönüp bakar en ince sese koşar gelir bilemedim uygun bir zamanda götürmek istiyorum yinede çocuk doktorumu ilgileniyor acaba hangi bölüme gitmeliyim
Deletedmom0099 Cennetkokulu benim kızımda bahsettiğiniz gibiydi o yüzden otizm riski kalmadı zaten eğitim ücreti 1500 lira, ben cok okudum araştırdım evet rapor kalkabilir ama silinmiyor ve ileride karşısına cıkma imkanı yüksek dediler maddi durumunuz yetersizse elbette alın raporu ama maddi durumunuz iyiyse rapor almayın derşm
Gizem9565 Cennetkokulu neden şüphe edip götürdünüz peki bşde nasıl muayene ediyor doktorlar brnim bebegim 11 aylık olacak parktaki cocuklara pek ilgili değil 😔
MetehaninAnnesiii Gokcenil Merhaba 24 aylık benim oğlum için de adını seslenince bakmıyor komutlara uymuyor göz teması çok çok az parmakla gösterme hiç yok bay bay yapmıyor. Çocuk psikiyatrisi özel eğitime başlayalım direk otizm dedi vakit kaybetme dedi. Ben raporsuz özel eğitim aldrmak istyrm bı kaç ay nasıl oluyor saati vs. Günde kaç saat ya da haftada bilgi vereblr misinz
Cennetkokulu Deletedmom0099 1500 aylık mı? Doktor bize ücretlerinin fazla olduğunu söyledi ve bu süreçin uzun süreceğini söyledi. Ama bize 2 yıl sonra o raporun kalkacağını ve karşısına çıkmayacağını söyledi. Eger cikacaksa neden oyle bir şey söylesin ki ? Çok karışık kafam 😊