Janss KutayAslanmoms35 Yemek kaşığım bu benim ama küçük biraz . Çay kaşığım düzlerden olmadığı için onunla ölçemedim . 🤦🏼♀️
KutayAslanmoms35 Janss https://imgyukle.com/i/kWclqe https://imgyukle.com/i/kWct7N İlk resimdeki çay kaşığı 1 ml İkinci resimdeki şırıngada yarım ml kaldı yani 1,5 ml bile yapmadı çay kaşığı. Yanlış bişey yapmak istemiyorum. Doktorumu arıyayım Salı günü olmadı .
Janss KutayAslanmoms35 Rica ederim . Bence enjektörünüzde sorun yok bu durumda ölçünüzde de sıkıntı yok . Ezbere konuşmuyorum sağlıkcıyım 🤙🏿 Bi doktor hanımın videosunu atacağım içiniz rahat etsin . https://youtu.be/3w3OpeEWZiA
KutayAslanmoms35 [silindi] neredeyse yemek kaşığı diye yazdım ama yanlış anlaşıldım aşağıya fotolarını attım 🤦🏼♀️