Cnszeze KutayAslanmoms35 sağlıkçı olarak söylüyorum. Göz kararı değil yanlış anlama. 1.5ml i doldurmaz yemek kaşığı. Çay kaşığı yarım ml falandır büyük ihtimal. Çok değil doktorunun dediği ölçüde ver. Zaten 1-1,5 verilir genelde. Kilosuna göre söylemiştir
KutayAslanmoms35 Cnszeze yok zaten neredeyse yazdım bende yanlış anlaşıldım ☺️ Tam doldurmuyor zaten ama o bile fazla geldi. Öyle yaparım bende
KutayAslanmoms35 Brnkrm ben makinasında da kullandım o farklı bu farklı şuruptan bahsediyorum. ikinci bebeğim canım benim. İlk defa kullanmıyorum ölçek fazla gelince yazma gereği duydum
KutayAslanmoms35 Janss ben demin yine kalktım baktım neredeyse dolu dolu olmamakla birlikte yemek kaşığı kadar oldu 1.5 ml çektim. heralde şırıngadan farketmiyodur
Janss KutayAslanmoms35 1 çay kaşığı yarım ölçek 2,5 ml denktir . Çay kaşığına ölçüyü koymuş olsanız taşar kadar mı ? Eğer öyleyse doz aşımı olur .
[silindi] KutayAslanmoms35 Evet hemşireyim. Eğer doğru çekiyorsanız enjektöre 1,5ml uygun bir doz. Yemek kaşığı kadar olamaz ama o çok yüksek bi miktar
KutayAslanmoms35 Janss hemen deniyorum tekrardan foto atayım yanlışım varsa düzeltin yanlış bişey yapmayayım
Janss KutayAslanmoms35 https://imgyukle.com/i/kWOuZU Sizin için ölçtüm . Daha mı fazla oluyor bu ölçüden ?
KutayAslanmoms35 Janss https://imgyukle.com/i/kWclqe https://imgyukle.com/i/kWct7N İlk resimdeki çay kaşığı 1 ml İkinci resimdeki şırıngada yarım ml kaldı yani 1,5 ml bile yapmadı çay kaşığı. Yanlış bişey yapmak istemiyorum. Doktorumu arıyayım Salı günü olmadı .
KutayAslanmoms35 [silindi] neredeyse yemek kaşığı diye yazdım ama yanlış anlaşıldım aşağıya fotolarını attım 🤦🏼♀️
Janss KutayAslanmoms35 Yemek kaşığım bu benim ama küçük biraz . Çay kaşığım düzlerden olmadığı için onunla ölçemedim . 🤦🏼♀️