Bircan34 gün içerisinde biraz altı açık beklesin hava alsın, bez olarak ne kullanıyorsunuz? Biz bez prima, ıslak mendil hipp yenidoğan kullanıyoruz hiç pişik olmadı daha. Bir de bezini çok sıkı bağlamayın, bağladıktan sonra alt bölümü bir tık çekin, bez direk değmesin 🥺