Oğlum 48 günlük oldu. Pişiği var ama bir türlü geçmiyor, tam hafifledi diyorum yine başlıyor. Altını değiştirirken ağlıyor içim gidiyor. Ne yapabilirim arkadaşlar, ıslak mendil kullanmayı bıraktım. Bezden de değil öyledir belki diye değişiklik yaptık yine aynısı oldu. Krem de kullanıyorum zeytinyağı da. Ne yapmalıyım ?