Pamuguum benım kı emmıyordu emme refleksi yoktu
Pamuguum benım kı de emmıyordu agzı oynamıyordu bile emzikl emme refleksi olussun diye verdım bı kaç gün ugrastım emzikle gogusumun ucuna da çıkan sütten sürüyordum biraz emer gıbı yapıyordu aglıyordu Bı aksam agladı aldım kucagıma emzirmek için emmeye basladı ugras pes etme basarisiz biberon verme kesınlıkle zor sürec Allah yardımcın olsun canım