Ibiberon verecekseniz en kisa surede lansinoh biberon edinin onun ucu aynı anne göğsü gibi benim bebeğim yogunbakimda başka bi biberona alışmıştı ve tutamiyodu benim mememi,sonra lansinohla 1 2 gün içip alıştıktan sonra memeyi de tutmaya başladı şuan 2,5 aylık olduk ve mama meme gidiyoruz şükür problem yok.
Ama riske girmeyeyim derseniz kaşık biberon,şırınga,eds gibi yöntemler deneyebilirsiniz