Poyrazduygu Bebegimicin1 valla dedigim gibi col memnunum evet cam ici dusersw kirilir ama her ihtimale karsi 2 tane al ben 25 tl iken aldim 2 tane normalde pahali 80 dn asagi yok uzun sure sicak tutuyor karnar su koy 1 gun sonra sicakligi gitmemis oluyor 8 sogumuyor ama dahada uzum surer
Poyrazduygu Eyllece diger bu boyuttakilerin hepsi ayni ben farkli marka kullandim okdr buyuk kabaki ama ici 2 su bardagi kadar
KSKC Bebegimicin1 desenli değil de siyah beyaz gelmişti aldım ben bir kere kulanndim oda berbat iki saat içinde buz gibi su
Elifardenn Bebegimicin1 merhabalar ben bu formda daha once gelen bi tane almstm ayni dışi desenli 8 saate kadar sucak ve ilik kalyr hatta bazen daha fazla kurtaricim dynlrm bi yere gidince sicak suyumu kaynatp koyyrm mama icin cok pratik..her daim yanimda elimin altnda evdede aynı sekilde kullanyrm
Slna İçi cam ben 8 aydır bebeğime mama yapmak icin kullanıyorum 8 ay önce A101 den almıstım çokta uygun fiyatı ve geceden koyuyorum ertesi güne kadar sıcak kesinlikle almışken 2 3 tane alın bu fiyata bi daha bulamazsınız
Rabiasya21 Bebegimicin1 5 saate yakın sıcak tutuyo sonra da ılımaya başlıyo. O fiyata gayet iyi diye düşünüyorum tüm gün hatta 2 gün sıcak tutanlar haliyle epey pahalı
biruykusuzanne Bebegimicin1 onu bilmem de arada A101 e sütü göstergeli kiwi marka geliyor ben ondan aldım harika… Denk gelirseniz kaçırmayın