Cangul Bebegimicin1 bende alıcaktım canım içi cam oldıgu için eşim çarparsa kırılır dedi farkedemeyix frlan Allah korusun küçük psrça bile kırılsa tehlikeli diye düşündük
Bebegimicin1 Cangul doğru düşünmüşsünüz bende vazgeçtim almaktan birisi çabuk soğuttu aldım iyi değil yazmış
Poyrazduygu Cangul ici cam evet dustumu kirilir ama dikkat ederseniz bisi olmaz benim oncekide camdi kirildi sonra ucuz bisi aradim a 101 den siparis verdim 2 adet sansa tabi gayrt memnun kaldim
kuzey-21 Bebegimicin1 arkadaşım almıştı çok iyi diyordu mama kullanan anneler için çok rahatlık diyordu. Ama arkadaşımın ki kırılmıştı ☺️
Bebegimicin1 Poyrazduygu alıp almamada çok lararsızım bi alıcam bi almıcam diyorum eşimede dedim sanırım alıcam yarın bugın alamadım kaldıysa tabi
NurCum Çabuk soğutmuyor biz 13 saat otobüs yolculuğunda kullandık akşam üzeri dörtte koymuştuk sabah 10 da açtık sonuncu termosu hala sıcaktı
Poyrazduygu Bebegimicin1 valla dedigim gibi col memnunum evet cam ici dusersw kirilir ama her ihtimale karsi 2 tane al ben 25 tl iken aldim 2 tane normalde pahali 80 dn asagi yok uzun sure sicak tutuyor karnar su koy 1 gun sonra sicakligi gitmemis oluyor 8 sogumuyor ama dahada uzum surer
Evolit Bebegimicin1 ben kullanıyorum ve çok memnunum. Bu fiyata bu performansı beklemiyordum. Bugün iki tane daha aldım. Tavsiye ederim.
honeyybee_ Bebegimicin1 ben memnunun yenidogan donemimde mendilleri ılıtmak icin kullaniyordum gunde 2 kere kaynar su dolduruyordum yetiyordu
honeyybee_ Bebegimicin1 kalirsiniz bence alirken iyi bakin sagina soluna kirik catlak olmasin sevgiler
Zlg Bebegimicin1 iyi olmadigini duyduk kayinvalidem bakiyordu calisanada sordu nasil diye oda cogu geri geldi abla alma dedi
Eyllece Bebegimicin1 bi gün cok rahat idare edyor ama su haznesi çok küçük. Termosun dış görünüşü daha büyük öyle dyim . İki kupa su aliyor tmm
Poyrazduygu Eyllece diger bu boyuttakilerin hepsi ayni ben farkli marka kullandim okdr buyuk kabaki ama ici 2 su bardagi kadar