Gryffindor luciferrr Var tabi olmaz mı herkesin kolunda var ama benimki çok kabuklu olmuş annem öyle der. Kabuklanmayınca da tutmamış olur diyorlar ama öyle değilmiş
syaby Gryffindor iz yoksa tutmamıştır diye bişey yok olmak zorunda değil demişti doktorumuz. Hiçte kafama takmadım 6. Ayında birden bire sivilce gibi oldu kolu kabuklu şuan ama erkek yeğenimde hiç bişey yok 1.5 yaşında iz çıkarmadı yani mecbur değil 🤷♀️
Gryffindor syaby Doktorumuz bize öyle bir açıklama yapmadı ilerde çıkar merak etme dedi sadece. İyi bari tutmamış olabileceği ihtimalini düşündüğüm için bir sorayım dedim. Teşekkür ederim 💕