Suzan_ay81 Mirbey2021 evet canim oldum ama doktora gittim korunma hapi verdi bana ona basladim ayin 5nde olduydum 10da bittim simdi yine kanamam basladi acaba haptan dolayimi boyle oldum
ballicorek_ahmet Mirbey2021 gecen hafta oldum adet. Tam 54 gün olmadı 22 gün gecikti 🙄 korkudan öldüm öldüm dirildim 😂 birdaha böyle olursa bi kadın dogum doktoruna gidicem
Mirbey2021 ballicorek_ahmet evet eğer ki istemiyorsak korunma yöntemleri iyi olmalı ki bir kaza olmasın ama sizinde bayağı gecikmiş