RasayiAA bence tatlı bir şeyler yap zaten kahvaltı olduğu için o yapar bi de ben mesela gideceğim bi yer varsa madame coco da 1 alana 1 bedava kampanyaları oluyo o şekilde çay bardakları falan alıp kenara koyuyorum hem çok uyguna geliyo hem güzel hem de kaliteli