yinehamile35 bende de hiç olmadı ki benim 40’ım çıkana kadar sütüm doğru düzgün gelmedi bile ama hep emzirmek istedim, dr şırıngayla ver dedi ama hiç öyle bişey yapmadım, Philips aventin meme ucuna benzeyen küçük biberonundan aldım mamayı onunla verdim böyle incecik akıyor ucundan, sonra da emzirdim hep böyle gitti çok şükür alışmadı