Meme+mamayla oğlumu beslerken şırınga bazen de çay kaşığı kullanıyordum ancak ikisinde de yabana giden süt çok oldu.O yüzden biberona geçtim akıtmıyor diye.Lansinohun sözde anne meme ucuna benzer biberonundan kullanıyorum ve biberonla mama içirmeden önce de 1 saat emziriyorum ilk günden beri.Bebeğim 20 günlük ve henüz meme reddi olmadı.Kuzenimin de hiç olmamış,sizce bu mümkün mü ? Ya da bir gün reddetmeye başlarsa çözüm nedir ?