Minisin_annesi Annesiballisiii ay ben 22 haftalık gebeyim şu dönemde uzun süre aç kalınca kusarım o yüzden bi anlamı yok tutmaycm. Eğer ki 7 8 aylık olsaydım kesin tutardım çünkü o dönemlerde iyiyim tuttum 🙂
-1590sinem Tutmanizie önermem ki dinde de tutmanız konusunda bir zorlama yok çocuğunuza eziyet etmeyin bence
Deletedmom5455451 Annesiballisiii dini açıdan sana ve ya bebeğe zarar verecek düşüncesindeysen doktor da öyle birşey dediğse tutmaya bilirsin. Dinen bi sakınca yok doğum dan sonra emzirme faslı bittimi o zaman tutabilirsin
Annesiballisiii Deletedmom5455451 Doktor henüz bir şey demedi kuzum yarın gidicem bu konuyu da sorucam artık büyük ihtimalle tutma diyecektir teşekkür ederim yorumun için ❤️