Yigitalp2 canım doktora görünmeli mutlaka bugünde dedim onlardan 1-2 tane daha görürsen mutlaka götür benim bebeğim şuan uyuz çok kötü bir durum hem diyorlar hemen belirti verir ben 4 aydır diyorum bununla savaşıyorum çocuğumun eli komple kızardı kabardı sonra kaşıntı başladı şiddetleniyor bir süre sonra hiç olmazsa yarın bir aile hekimine göster de için rahat etsin kimse resimden detaylı anlayamaz